Din…culisele Mărțișor-2013

Am ptimit această mărturisire de la una din concurentele noastre pe care o îmbrățisăm cu mare drag,chiar dacă nu s-a numărat de această dată printre câștigători:probabil,nemaiavând un loc de muncă,cum spui,ai început să te descoperi și să te câștigi pe tine însăți! Și nu-i puțin deloc.

Mult,mult noroc în tot ceea ce faci!

Mărțișor-2013

…gasiti mai multe modele de martisoare si bijuteri, confectionate de mine iar ce este lucrat din lemn sunt facute de tatal meu.

Sunt inginer in industria alimentara, in prezent nu mai am un loc de munca, si pentru a-mi ocupa timpul si a castiga niste bani,pentru a supravietui in aceste vremuri grele din Romania, am inceput sa creez aceste lucruri minunate si deosebite,sper sa va placa si sa le apreciati sunt facute cu multa pasiune si dragoste, chiar imi place ceea ce fac acum.

 Va multumesc,

A. A.

Rispondi

