Din seria…doresc să mă înscriu în MAILING LIST-Fir de Mărțișor

Doresc să mă înscriu în MAILING LIST Mărțișor-2013

Astăzi am gânduri de dăruit…

 
Celor care simt românește…Doamne ce frumos suna!
Ce drag cuvant si ce cuprinzator aspect sufletului meu…
Oriunde as fi tot aici imi ramane gindul, sufletul:
la bunici, la testul cu piinea unica cu coaja frumos colorata de oul gainii din ograda larga…
Si cate n-as povestii, dar fiindca ne referim la firul firav al simbolului primavaratec, mirosul luncii cu viorele in care ma purta bunicul, cu tamaioarele care miroseau intr-un fel in care nu-l poate inlocuii nici un parfum al niunei firme celebre…
Chiar si curajosul ghiocel ne ridica din frigul iernii in speranta regasirii sevei nu numai in natura ci si in noi, in pasul voios, in zimbetul mangaiat de soare bland din campia sufletului noastru…
Veselia noastra la o sarbatoare, zambetul larg in intampinarea musafirilor,
peisajele noastre unice cu casele cuarjos insirate in locuri neprietenoase,
dar inca dainuind ambitiei noastrea de a pastra ce am primit si dorim sa lasam nepotilor, fara sa ne lasam influentati de miscari neprielnice ale vremilor
sau
ale alesilor timpului concret…
cam asta ne defineste, in simpla mea parere!”
L.
Rispondi

