Din seria…doresc să mă înscriu în MAILING LIST Hora Firului de Mărțișor

Doresc să mă înscriu în MAILING LIST Mărțișor-2013
 
Vreau să ader la acest proiect pentru că sunt ROMÂN și simt ROMÂNEȘTE!
 
Am dezvoltat o sensibilitate aparte in ceea ce privește românismul,
poate și pentru ca am fost plecat 17 ani din țara mea natală
și
simțurile de român mi s-au ascuțit
când am văzut pe pielea mea ce înseamnă să stai printre străini.
 
Tânjeam să ma întâlnesc cu românii mei și mi se părea că observ un cunoscut pe străzile înțesate de lume ale Parisului, dar nu era decât o închipuire.
 
Atunci mi-am dat seama că nu voi fi niciodată francez cu toate ca aveam în buzunar un pașaport care mă contrazicea.
                                                                                                                                                            Cu mult respect,
                                                           G.
                                           
 

                                                                                                                                                              

 

   
Rispondi

