Din seria…Doresc sa ma inscriu in MAILIG LIST Martisor 2013

Doresc sa ma inscriu in MAILIG LIST Martisor 2013 !

 

Numele meu este A.

 
Locul de origine si resedinta : România
 
As dori sa ma inscriu in acest proiect
deoarece este
o idee superba de a ” lega ” prietenii
cu ajutorul firului de martisor ,
 
un proiect care dupa cate am inteles eu scoate in evidenta
valoarea indeletnicirilor,îndemânării tradiționale a românilor
de pretutindeni si de peste tot *:) happy
care vor sa ramana si sa simta românește
indiferent de resedinta in care se afla .
 
Imi pare rau ca nu am mai apucat sa trimit Martisor la expozitia din aceasta primavara.

Cu drag,A.

 

N.B. Sublinierile:>>> Mărțișor-2013

Rispondi

